۱۳۹۰/۹/۱۶، ۰۴:۱۶:۳۸ صبح
فدات داداش حسین
نه اخه واقعا دیگه خستم کرده بود هر پستی میخوام یورایش کنم
مثلا اعضامو بزنم باید اضافاتو از بین ببرم
راستی یه مشکل دیگم وجود داره
مثلا اسم کاربرمو کپی میکنم...لینک داره دیگه
وقتی پستو ارسال میکنم کلی از این اضافات هست که قابل ویرایم نیس
باید فقط لینکو از بین برد
نه اخه واقعا دیگه خستم کرده بود هر پستی میخوام یورایش کنم
مثلا اعضامو بزنم باید اضافاتو از بین ببرم
راستی یه مشکل دیگم وجود داره
مثلا اسم کاربرمو کپی میکنم...لینک داره دیگه
وقتی پستو ارسال میکنم کلی از این اضافات هست که قابل ویرایم نیس
باید فقط لینکو از بین برد

