تایپیک خوبی ایجاد کردی امید
اما آیا از نسخه جدید ادیتور استفاده میکنی؟
دوستان اگر کس دیگری هم مشکلی با ادیتور داره در همین تایپیک اعلام کنه که آقا محمد برای برطرف کردنش راحت باشه و نسخه جدیدش انشالله بدون هیچ مشکلی ساخته شه (البته اینا مشکل نیسته ها یک سری سختی ها و خستگی ها باعث میشه بعضی جا ها کدی را یا کاری را فراموش کنن)
اما آیا از نسخه جدید ادیتور استفاده میکنی؟
دوستان اگر کس دیگری هم مشکلی با ادیتور داره در همین تایپیک اعلام کنه که آقا محمد برای برطرف کردنش راحت باشه و نسخه جدیدش انشالله بدون هیچ مشکلی ساخته شه (البته اینا مشکل نیسته ها یک سری سختی ها و خستگی ها باعث میشه بعضی جا ها کدی را یا کاری را فراموش کنن)
مهم بودن رو فراموش کن!
تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …


