۱۳۹۰/۵/۱۲، ۰۲:۲۰:۴۱ صبح
من هردوی اینارو گرفتم آپلود کردم.ولی عجیبه.اولی که نیومد.تنظیمات تش هم اولش ناقصه.همه کار کردم.متغیر هم اضافه کردم.
دومی هم فارسی نیست.درست اپ کردم.
هرو شون تو ادمین پنل فارسی نیستن.یعنی اون عکسی که دادین فارسیه اما تو تنظیمات فارسی نیست
دومی هم فارسی نیست.درست اپ کردم.
هرو شون تو ادمین پنل فارسی نیستن.یعنی اون عکسی که دادین فارسیه اما تو تنظیمات فارسی نیست
انجمن هواداران تیلور سوئیفت
www.taylor-swift.ir
www.taylor-swift.ir


