هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[برای 1.6] ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب
#1
سلام

ميخواستم در قسمت ارسال مطلب فيلدي اجباري اضافه كنم آيا امكان داره ؟؟؟

فيلد ذكر نام منبع كه ميخوام حتما پر بشه و ضمنا داراي گزينه هاي متفاوت باشه مثل :

لطفا نام منبع را ذكر كنيد
1- خودم ( كه در اين صورت در پست ارسالي ، گزينه منيع بصورت اتوماتيك حذف بشه )
2- سايت ( كه در صورت انتخاب بتونه در فيلد جداگانه نام سايت را وارد كنه )
3- وبلاگ( كه در صورت انتخاب بتونه در فيلد جداگانه نام وبلاگ را وارد كنه )
روز ها و شب ها ميگذرد و من صبورم هنوز

[تصویر:  e5rh9toahoitc269gwff.gif]
پاسخ
 سپاس شده توسطhosebr (۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۹:۵۰:۳۵ عصر) ، amir_tara67 (۱۳۹۰/۴/۲۸، ۱۶:۳۱:۰۶ عصر) ، دهكده آفتاب (۱۳۹۱/۲/۲۸، ۰۶:۳۶:۴۸ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط محمد - ۱۳۹۰/۴/۲۵، ۰۰:۰۱:۲۶ صبح
RE: ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط محمد - ۱۳۹۰/۴/۲۶، ۰۱:۴۶:۲۳ صبح
RE: ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط محمد - ۱۳۹۰/۴/۲۶، ۲۳:۱۵:۰۳ عصر
RE: ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط hosebr - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۹:۵۲:۴۰ عصر
RE: ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط محمد - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۲۲:۳۴:۵۹ عصر
RE: ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط محمد - ۱۳۹۰/۴/۲۸، ۱۶:۰۹:۵۲ عصر
RE: ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط funset 2 - ۱۳۹۰/۴/۲۸، ۱۶:۱۳:۱۷ عصر
RE: ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط Cancer9003 - ۱۳۹۰/۴/۲۸، ۱۶:۱۸:۴۹ عصر
RE: ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۴/۲۸، ۱۶:۱۹:۵۴ عصر
RE: ايجاد فيلد در صفحه ارسال مطلب - توسط funset 2 - ۱۳۹۰/۴/۲۸، ۱۶:۲۰:۱۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان