۱۳۹۰/۳/۲۹، ۰۰:۱۳:۳۰ صبح
این قالب درست ترجمه نشده.
مثلا ستاره های امتیاز دهی به موضوع(اونایی که بالای هر تاپیک نمایش داده میشن)سمت چپ عبارت "امتیاز دهی به موضوع" قرار گرفته است.
مثلا ستاره های امتیاز دهی به موضوع(اونایی که بالای هر تاپیک نمایش داده میشن)سمت چپ عبارت "امتیاز دهی به موضوع" قرار گرفته است.

