سلام دوستان
در بالای صفحه که اواتار رو نشون میده برای اون کسانی که هنوز اواتار ندارند بدین صورت نشون میده:
http://up.iranblog.com/images/wwimlo3n0xta4bso5xev.jpg
در حالی که اواتار درست اینجوریه:
http://afgdownload.ir/a/uploads/1300313408.png
چه کار کنم اون اواتار بیاد؟
-----------------------------------
چند تا مشکل جدید پیدا کردم.صفحه یکم بزرگتره + چندتا ایکون نشون داده نمیشه:
http://up.iranblog.com/images/rznmqozg4ld8yemeuwf.jpg
برای حل مشکلاتم باید چه کنم؟لطفا کمک کنید.باتشکر
در بالای صفحه که اواتار رو نشون میده برای اون کسانی که هنوز اواتار ندارند بدین صورت نشون میده:
http://up.iranblog.com/images/wwimlo3n0xta4bso5xev.jpg
در حالی که اواتار درست اینجوریه:
http://afgdownload.ir/a/uploads/1300313408.png
چه کار کنم اون اواتار بیاد؟
-----------------------------------
چند تا مشکل جدید پیدا کردم.صفحه یکم بزرگتره + چندتا ایکون نشون داده نمیشه:
http://up.iranblog.com/images/rznmqozg4ld8yemeuwf.jpg
برای حل مشکلاتم باید چه کنم؟لطفا کمک کنید.باتشکر


