۱۳۹۰/۳/۱۷، ۰۰:۴۵:۲۵ صبح
دورد به دوستان
آیا این امکان وجود داره که ما در پایین تالار دو تا سیستم امار پیشرفته داشته باشیم ؟؟؟ در هر کدوم بخش های خاصی نمایش داده بشه ؟؟؟
آیا این امکان وجود داره که ما در پایین تالار دو تا سیستم امار پیشرفته داشته باشیم ؟؟؟ در هر کدوم بخش های خاصی نمایش داده بشه ؟؟؟

