۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۱:۰۰:۵۰ عصر
(۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۷:۰۳:۰۹ عصر)1STAR نوشته است: وب گذر در بعضی مواقع قاطی میکنه ، دیگه نه همیشه خیلی کم
من که راضیم
در رابطه با سرعتم موافقم تاثییر داره ، ولی نه تا اونقدری که بخواد سرعت رو تا حدی پایین بیاره و اذیت کنه وب مستر مجبور شه برش داره
وب گذر بهترین آمارگیره فعلا پس قدرشو بدونید
توی این 2 روزه یه سورپرایز توپ براتون خواهم داشت



