هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه بالایی سر وب گذر اومده؟
#14
(۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۷:۰۳:۰۹ عصر)1STAR نوشته است: وب گذر در بعضی مواقع قاطی میکنه ، دیگه نه همیشه خیلی کم
من که راضیم

در رابطه با سرعتم موافقم تاثییر داره ، ولی نه تا اونقدری که بخواد سرعت رو تا حدی پایین بیاره و اذیت کنه وب مستر مجبور شه برش داره

وب گذر بهترین آمارگیره فعلا پس قدرشو بدونیدHeart

توی این 2 روزه یه سورپرایز توپ براتون خواهم داشت
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۸:۵۳:۳۴ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۸:۵۹:۴۲ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۹:۰۱:۳۹ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۱:۱۵:۴۲ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط ?????? - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۱۱:۵۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۴:۵۹:۳۹ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۶:۳۷:۴۹ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط hamidtbt - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۲۸:۱۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۴۲:۵۳ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۴۸:۳۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط khalilonline - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۷:۵۴:۱۵ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۸:۵۰:۰۲ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط c_r_fel - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۰:۲۷:۳۱ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۱:۴۱:۲۲ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۳:۱۲:۲۹ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۳:۳۳:۵۵ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط arakueed - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۹:۱۵:۰۸ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط FANBOOK - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۵:۱۶:۴۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط Cancer9003 - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۵:۳۷:۱۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان