مرجع پارسی MyBB
چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://community.mybbiran.com/forum-58.html)
+---- انجمن: سایر (https://community.mybbiran.com/forum-60.html)
+---- موضوع: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ (/thread-5300.html)

صفحه‌ها: 1 2


چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴

سلام حتما متوجه شدید از دیروز صبح وب گذر کار نمیکنه ۲ شنبه هم که هی قطع و وصل میشد
کسی شمارنده پایدار تر سراغ داره مثل وب گذر که افراد انلاین رو هم نشون بده


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴

(۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۸:۵۳:۳۴ صبح)h0mayun نوشته است: سلام حتما متوجه شدید از دیروز صبح وب گذر کار نمیکنه ۲ شنبه هم که هی قطع و وصل میشد
کسی شمارنده پایدار تر سراغ داره مثل وب گذر که افراد انلاین رو هم نشون بده

تجربه نشون میده استفاده از وبگذر هم باعث کاهش سرعت سایت میشه و هم اطلاعات سایت شما مکانش امن نیست

یه سایت دیگه هست به نام پرشین استات اون خوبه

ولی پیشنهاد من استفاده از آمار گیر های شخصی ( اسکریپت ) هست
چند تا خوبی داره
- فقط مخصوص شما هست و بس
- سرعت رو پایین نمیاره
- رتبه الکسا رو به صورت وحشتناک بالا میبره


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴

ممنون
آمار گیر شخصی؟
چجوری میشه ساختش؟
این پرشن استات افراد آنلاین رو نشون میده؟



RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴

یک خوب پیدا کردم بعد از نصب ۱۰ -۱۱ تا
http://www.statssheet.com
ولی بازم هیچ کدوم وب گذر نمیشه
امیدوارم درست شه


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - ?????? - ۱۳۹۰/۲/۱۴

1. فكر نمي كنم وبگذر تو سرعت لود شدن سايت تاثيري داشته باشه
2. پرشين استيتس در حد وبگذر نيست.
3. اگه پسورد براي وبگذر داشته باشين كسي دسترسي نمي تونه داشته باشه و اگه دسترسي داشته باشه هم فايده نداره!

4. گروه موسس وبگذر فكر كنم بزرگتر از ايني باشن كه بخوان به منابع سايتي دست درازي كنن.
5. اين مشكل براي اولين بار در طول تاسيس وبگذر نيست.
6. لطفا شايعه پراكني نكنيد
7. لطفا در صورتي كه چيزي از يك موضوع نمي دونيد جواب نادرست ارسال نكنيد



RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - hamidtbt - ۱۳۹۰/۲/۱۴

از آمار گیر پارس تولز استفاده کن سالانه 6 تومان میدی ولی انکانات بینظری و سرعت بالایی داره.

http://parstools.com/salestat/


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴

باز هم به نظر من وب گذر بهتره.
این که شما گفتی هم افراد آنلاین رو نشون نمیده تمام این اطلاعات رو Google Analytics نشون میده
ولی وب گذر خوبیش اینه که یک پسورد میزنی تمام اطلاعاتی که بیشتر لازم داریو تو همون صفحه اول نشون میده



RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۴

سلام
قبلا هم اینجوری شده ولی باز درست میشه
شما نگران نباشید درست میشه
درست شدSmile


RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۴

(۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۱۱:۵۷ عصر)?????? نوشته است: 1. فكر نمي كنم وبگذر تو سرعت لود شدن سايت تاثيري داشته باشه
2. پرشين استيتس در حد وبگذر نيست.
3. اگه پسورد براي وبگذر داشته باشين كسي دسترسي نمي تونه داشته باشه و اگه دسترسي داشته باشه هم فايده نداره!

4. گروه موسس وبگذر فكر كنم بزرگتر از ايني باشن كه بخوان به منابع سايتي دست درازي كنن.
5. اين مشكل براي اولين بار در طول تاسيس وبگذر نيست.
6. لطفا شايعه پراكني نكنيد
7. لطفا در صورتي كه چيزي از يك موضوع نمي دونيد جواب نادرست ارسال نكنيد

در مورد امنیت نمیدونم ولی سرعت لود خودم تجربشو داشتم کم میکنه البته تو بعضی سایتها و قالب ها اینطور هست . میتونید برید آدرس زیر دوستانی که از آمارگیر وبگذر استفاده میکنند تاثیرش را اگر داشته باشه در لود سایتشون در قسمت Timeline اون سایت ببینید :

http://gtmetrix.com




RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴

(۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۱۱:۵۷ عصر)?????? نوشته است: 1. فكر نمي كنم وبگذر تو سرعت لود شدن سايت تاثيري داشته باشه
2. پرشين استيتس در حد وبگذر نيست.
3. اگه پسورد براي وبگذر داشته باشين كسي دسترسي نمي تونه داشته باشه و اگه دسترسي داشته باشه هم فايده نداره!

4. گروه موسس وبگذر فكر كنم بزرگتر از ايني باشن كه بخوان به منابع سايتي دست درازي كنن.
5. اين مشكل براي اولين بار در طول تاسيس وبگذر نيست.
6. لطفا شايعه پراكني نكنيد
7. لطفا در صورتي كه چيزي از يك موضوع نمي دونيد جواب نادرست ارسال نكنيد

همه ی اینا جواب شما

1- سرعت لود سایت رو پایین میاره شما نمیدونی
2- امکانات رو قبول دارم ولی روون تر و دقیق تره
3- دسترسی به وبگذر مثل آب خوردنه نمیدونید سرچ کنید میبینید سایت هایی هست که باز میکنه
4- این رو هم قبول دارم
5- آخرین بار هم نیست