هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه بالایی سر وب گذر اومده؟
#13
تمامی سورس ها گاهی اوقات بهشون فشار میاد.مخصوصا وقتی اجتماع چندین سایت هست و مطالب مرتبط با هر سایت باعث سنگین تر شدن سرور میشه بزرگترین سرور ها هم گاهی اوقات مشکل ایجاد میشود براشون.اما طبیعتا درست خواهد شد.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۸:۵۳:۳۴ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۸:۵۹:۴۲ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۹:۰۱:۳۹ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۱:۱۵:۴۲ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط ?????? - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۱۱:۵۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۴:۵۹:۳۹ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۶:۳۷:۴۹ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط hamidtbt - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۲۸:۱۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۴۲:۵۳ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۴۸:۳۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط khalilonline - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۷:۵۴:۱۵ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۸:۵۰:۰۲ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط c_r_fel - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۰:۲۷:۳۱ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۱:۴۱:۲۲ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۳:۱۲:۲۹ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۳:۳۳:۵۵ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط arakueed - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۹:۱۵:۰۸ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط FANBOOK - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۵:۱۶:۴۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط Cancer9003 - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۵:۳۷:۱۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان