۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۰:۲۷:۳۱ عصر
تمامی سورس ها گاهی اوقات بهشون فشار میاد.مخصوصا وقتی اجتماع چندین سایت هست و مطالب مرتبط با هر سایت باعث سنگین تر شدن سرور میشه بزرگترین سرور ها هم گاهی اوقات مشکل ایجاد میشود براشون.اما طبیعتا درست خواهد شد.
|
چه بالایی سر وب گذر اومده؟
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۸:۵۳:۳۴ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۸:۵۹:۴۲ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۹:۰۱:۳۹ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۱:۱۵:۴۲ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط ?????? - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۱۱:۵۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۴:۵۹:۳۹ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۶:۳۷:۴۹ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط hamidtbt - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۲۸:۱۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۴۲:۵۳ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۴۸:۳۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط khalilonline - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۷:۵۴:۱۵ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۸:۵۰:۰۲ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط c_r_fel - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۰:۲۷:۳۱ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۱:۴۱:۲۲ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۳:۱۲:۲۹ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۳:۳۳:۵۵ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط arakueed - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۹:۱۵:۰۸ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط FANBOOK - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۵:۱۶:۴۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط Cancer9003 - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۵:۳۷:۱۸ عصر
|