هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه بالایی سر وب گذر اومده؟
#9
(۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۱۱:۵۷ عصر)?????? نوشته است: 1. فكر نمي كنم وبگذر تو سرعت لود شدن سايت تاثيري داشته باشه
2. پرشين استيتس در حد وبگذر نيست.
3. اگه پسورد براي وبگذر داشته باشين كسي دسترسي نمي تونه داشته باشه و اگه دسترسي داشته باشه هم فايده نداره!

4. گروه موسس وبگذر فكر كنم بزرگتر از ايني باشن كه بخوان به منابع سايتي دست درازي كنن.
5. اين مشكل براي اولين بار در طول تاسيس وبگذر نيست.
6. لطفا شايعه پراكني نكنيد
7. لطفا در صورتي كه چيزي از يك موضوع نمي دونيد جواب نادرست ارسال نكنيد

در مورد امنیت نمیدونم ولی سرعت لود خودم تجربشو داشتم کم میکنه البته تو بعضی سایتها و قالب ها اینطور هست . میتونید برید آدرس زیر دوستانی که از آمارگیر وبگذر استفاده میکنند تاثیرش را اگر داشته باشه در لود سایتشون در قسمت Timeline اون سایت ببینید :

http://gtmetrix.com

پاسخ
 سپاس شده توسطghanari (۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۵:۱۱:۱۳ عصر) ، Mt edition (۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۵:۱۶:۲۷ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۸:۵۳:۳۴ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۸:۵۹:۴۲ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۰۹:۰۱:۳۹ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۱:۱۵:۴۲ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط ?????? - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۱۱:۵۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۴:۵۹:۳۹ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط S-ARM - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۶:۳۷:۴۹ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط hamidtbt - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۲۸:۱۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۴۲:۵۳ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۳:۴۸:۳۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط khalilonline - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۷:۵۴:۱۵ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۱۸:۵۰:۰۲ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط c_r_fel - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۰:۲۷:۳۱ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۴، ۲۱:۴۱:۲۲ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط DJMOKHTAR - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۳:۱۲:۲۹ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط h0mayun - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۳:۳۳:۵۵ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط arakueed - ۱۳۹۰/۲/۱۶، ۰۹:۱۵:۰۸ صبح
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط FANBOOK - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۵:۱۶:۴۷ عصر
RE: چه بالایی سر وب گذر اومده؟ - توسط Cancer9003 - ۱۳۹۰/۴/۲۷، ۱۵:۳۷:۱۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان