هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


نظرسنجی: برم یا بمونم؟
شما مجاز به شرکت در این نظرسنجی نیستید.
برو!
6.67%
1 6.67%
نرو!
93.33%
14 93.33%
نظری ندارم!
0%
0 0%
در کل 15 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برم یا بمونم
#70
تقصیر این کاربران بی شعور نیست که تشکر کردن توی خانواده شون بهشون یاد ندادن ... اونها همینجوری بزرگ شدن .... و چیز زیادی ازشون نمیشه انتظار داشت ... بیان از زحمات شبانه روزی دیگران رایگان استفاده کنند و آخرش چهار تا فحش بنویسند و برن ... (حتی لیاقت این رو ندارن که من توضیحی براشون بنویسم)

---------------------

تقصیر علیرضاست که پول هاست و دامین و سرور مجازی میده که یه عده (بلانسب خیلی از دوستان) آدم بی شعور و بی خانواده بیان و توهین کنند و ...

تقصیر مهدی نمکی ، کوین ، حامد رمزی و .... بقیه دوستان هست که شب و روزشون رو میزارن برای ساخت و ترجمه قالب و پلاگین و ... آخرش هم اینه جواب زحمتاشون ....
من به خاطر همین یه عده آدم بی شعور و زبان نفهم خیلی وقت پیش مای بی بی رو بوسیدم گذاشتم کنار و خیالم راحته که نه خدماتی ارائه میدم نه نیاز به اعتبار و تشکر کسی دارم
حداقلش اینه که فحش و توهین نمیشنوم ....

تقصیر مدیران MYBBIRAN هست که به جای اینکه اولین پست توهین آمیزی که یه کاربر بی شعور مینویسه به جای اینکه باهاش برخورد بشه و محرومش کنند دارند باهاش بحث میکنند و بهش توضیح میدن که ....
------------------

نکات مهم :

1 : کاربرانی که کوچکترین توهینی به کاربر یا مدیری بکنند محروم و دسترسی آی پی آن کاربر بسته خواهد شد ...
2: به زودی اکثر بخش های سایت مربوط به کاربران vip خواهد بود و دوستانی که میگن کاری نمیکنید و یه Yes رو میکنید بله ، بروند هر جایی که فکر میکنند از اینجا بهتره ...

آدم به یک کاربر پشتیبانی درست و پولی بده بهتر از اونه که به 100000 نفر پشتیبانی رایگان بده ...

حال و حوصله توضیح بیش از این ندارم

منتظر تغییرات جدید باشید (به زودی)

هیچ تاپیکی هم در این خصوص ایجاد نشه ...
[تصویر:  mybbsig.php]
 سپاس شده توسطAR@KST@R (۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۲:۰۱:۰۲ عصر) ، sepanta-gsm (۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۲:۰۲:۳۷ عصر) ، red_boy (۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۲:۰۴:۱۶ عصر) ، Mt edition (۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۲:۱۱:۳۵ عصر) ، YaseR (۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۲:۴۰:۱۴ عصر) ، h0mayun (۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۲:۵۵:۰۸ عصر) ، d3adlY (۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۳:۱۴:۳۶ عصر) ، Cancer9003 (۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۳:۳۶:۳۲ عصر) ، iranshahrsaz (۱۳۹۰/۱/۱۲، ۰۰:۴۸:۴۸ صبح) ، ahmadb (۱۳۹۰/۱/۱۲، ۱۲:۳۳:۲۶ عصر) ، Pars (۱۳۹۰/۱/۱۲، ۲۲:۲۶:۳۴ عصر) ، Low Battery (۱۳۹۰/۱/۱۷، ۱۹:۳۰:۵۷ عصر) ، HOssE!N-B (۱۳۹۰/۱۲/۲۲، ۰۸:۵۴:۴۷ صبح) ، reza_ (۱۳۹۱/۲/۶، ۰۰:۱۰:۵۳ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۰:۲۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط persiavip - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۹:۰۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط stetar - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۹:۴۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۲۳:۵۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط red_boy - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۶:۴۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط hamidtbt - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۸:۰۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۹:۱۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۴۱:۱۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط arakueed - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۵۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۰۲:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Mt edition - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۲۴:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط dorbin - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۲۷:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۲:۳۱:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط حسین پور - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۲:۴۱:۴۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Pars - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۱۰:۲۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط alireza013 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۵:۰۰:۲۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۱۵:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jafari52 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۳۵:۰۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط FunSeT - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۵۵:۰۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۳۰:۲۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط stetar - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۴۲:۰۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط h0mayun - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۵۷:۱۸ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط Low Battery - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۱:۴۰:۲۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۱۰:۳۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط ms83 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۱۸:۵۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۵۰:۵۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط cniran - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۰۲:۳۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط حسین پور - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۱۱:۲۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۴۹:۵۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط mehdi95 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۰۲:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۱۹:۲۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۳۱:۴۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۴۱:۴۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ahmadb - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۶:۵۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط sepanta-gsm - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۲۳:۴۷:۲۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۱:۴۱:۲۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط parsilu - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۱:۰۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۵:۱۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۱۰:۲۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط mahpishoni - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۳۳:۱۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط hamidtbt - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۴۴:۱۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط falaknaz - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۱۰:۴۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ZEUS - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۲۳:۳۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۳۸:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۴:۴۱:۲۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط red_boy - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۶:۱۳:۴۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۶:۴۹:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۷:۰۵:۵۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۷:۱۹:۵۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۳۲:۱۳ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۴۷:۰۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۵۲:۴۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۰۲:۱۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۰۶:۳۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط N3td3v!l - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۱۶:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Amir Masod - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۱۹:۴۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۴:۰۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۸:۱۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۹:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۴۰:۵۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط lordehsan - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۳:۲۲:۴۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۹:۵۳:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۳۴:۱۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۴۳:۲۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۴۵:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۵۹:۰۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Mohammad-Za - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۲:۰۲:۰۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۲:۰۵:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ™IRAN FORUM - ۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۱:۵۷:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۱۲، ۰۱:۱۸:۳۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان