۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۳۴:۱۲ عصر
درود
دوستان عزیز من بعداز مدتها که تو انجمن مای بی بی نبودم باز اومد تا در خدمت باشم
از روز اول من یادمه که مهدی عزیز تو این انجمن زحمت زیاد میکشید الانم باز میگم که مهدی عزیز
من تازه اومدم میخوای بری من تازه با اطلاعات پر اومدم .
کجا فدات شم از اول خودت میدونی ما دچار همچین چیزها و در گیرها بودم باش عزیز
دوستان عزیز من بعداز مدتها که تو انجمن مای بی بی نبودم باز اومد تا در خدمت باشم
از روز اول من یادمه که مهدی عزیز تو این انجمن زحمت زیاد میکشید الانم باز میگم که مهدی عزیز
من تازه اومدم میخوای بری من تازه با اطلاعات پر اومدم .
کجا فدات شم از اول خودت میدونی ما دچار همچین چیزها و در گیرها بودم باش عزیز


