هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


نظرسنجی: برم یا بمونم؟
شما مجاز به شرکت در این نظرسنجی نیستید.
برو!
6.67%
1 6.67%
نرو!
93.33%
14 93.33%
نظری ندارم!
0%
0 0%
در کل 15 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برم یا بمونم
#61
یادمه علی یه زمانی امضا قشنگی گذاشته بود:
یادگرفتم:
1. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
2. با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند .
3. از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود .
4.با کودک بحث نکنم چون مرا با دانش خویش می سنجد و هم سطح خویش میپندارد
 سپاس شده توسطFunSeT (۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۴۵:۲۲ عصر) ، Mt edition (۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۴۹:۴۷ عصر) ، Mohammad-Za (۱۳۹۰/۱/۷، ۱۳:۰۳:۳۹ عصر) ، lordehsan (۱۳۹۰/۱/۷، ۱۳:۱۴:۳۵ عصر) ، mypgr.ir (۱۳۹۰/۱/۷، ۱۴:۱۴:۴۵ عصر) ، Cancer9003 (۱۳۹۰/۱/۷، ۱۴:۲۱:۱۹ عصر) ، YaseR (۱۳۹۰/۱/۷، ۱۵:۱۵:۰۹ عصر) ، Low Battery (۱۳۹۰/۱/۷، ۲۰:۰۰:۵۵ عصر) ، sepanta-gsm (۱۳۹۰/۱/۹، ۲۳:۵۵:۱۰ عصر) ، persiavip (۱۳۹۰/۱/۱۲، ۰۱:۲۳:۰۰ صبح) ، HOssE!N-B (۱۳۹۰/۱۲/۲۲، ۰۸:۵۲:۱۹ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۰:۲۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط persiavip - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۹:۰۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط stetar - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۹:۴۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۲۳:۵۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط red_boy - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۶:۴۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط hamidtbt - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۸:۰۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۹:۱۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۴۱:۱۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط arakueed - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۵۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۰۲:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Mt edition - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۲۴:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط dorbin - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۲۷:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۲:۳۱:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط حسین پور - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۲:۴۱:۴۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Pars - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۱۰:۲۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط alireza013 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۵:۰۰:۲۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۱۵:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jafari52 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۳۵:۰۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط FunSeT - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۵۵:۰۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۳۰:۲۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط stetar - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۴۲:۰۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط h0mayun - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۵۷:۱۸ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط Low Battery - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۱:۴۰:۲۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۱۰:۳۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط ms83 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۱۸:۵۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۵۰:۵۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط cniran - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۰۲:۳۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط حسین پور - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۱۱:۲۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۴۹:۵۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط mehdi95 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۰۲:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۱۹:۲۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۳۱:۴۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۴۱:۴۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ahmadb - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۶:۵۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط sepanta-gsm - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۲۳:۴۷:۲۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۱:۴۱:۲۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط parsilu - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۱:۰۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۵:۱۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۱۰:۲۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط mahpishoni - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۳۳:۱۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط hamidtbt - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۴۴:۱۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط falaknaz - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۱۰:۴۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ZEUS - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۲۳:۳۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۳۸:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۴:۴۱:۲۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط red_boy - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۶:۱۳:۴۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۶:۴۹:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۷:۰۵:۵۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۷:۱۹:۵۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۳۲:۱۳ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۴۷:۰۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۵۲:۴۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۰۲:۱۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۰۶:۳۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط N3td3v!l - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۱۶:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Amir Masod - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۱۹:۴۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۴:۰۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۸:۱۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۹:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۴۰:۵۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط lordehsan - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۳:۲۲:۴۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۹:۵۳:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۳۴:۱۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۴۳:۲۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۴۵:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۵۹:۰۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Mohammad-Za - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۲:۰۲:۰۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۲:۰۵:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ™IRAN FORUM - ۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۱:۵۷:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۱۲، ۰۱:۱۸:۳۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان