۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۳۸:۰۴ عصر
این آخریه خیلی برام سنگین بود خیلی!!
فعلا" شاید نرم ولی هیچ کار دیگه ای انجام نمیدم تا زمانش برسه و متوجه بشم که کسایی که تو این انجمن هستند جنبش رو دارن و بزرگ شدن.
هر بچه 10 ساله ای جو میگیرش میاد انجمن بزنه بلد نیست کاری انجام بده فوحش و اعتبار منفیش رو به من و دیگران میده، آقایون یه بار شد تشکر کنید ؟
همین شما ها میدونید تیم مای بی بی ایران بابت سرور چقدر بدهی داره ؟
تا یه پوسته غیر رایگان میذاریم صداتون در میاد یه بار شد همکاری کنید؟
بخش وایپ رو ایجاد کردیم هموتون پشت سر ما بد گفتین، " آقا اسکریپت رایگان هست چرا وایپ ایجاد کردین" .
شرمندم حرف دلم بود باید میگفتم حالا دوست دارین ناراحت بشین دوستم ندارین که هیچ.
فعلا" شاید نرم ولی هیچ کار دیگه ای انجام نمیدم تا زمانش برسه و متوجه بشم که کسایی که تو این انجمن هستند جنبش رو دارن و بزرگ شدن.
هر بچه 10 ساله ای جو میگیرش میاد انجمن بزنه بلد نیست کاری انجام بده فوحش و اعتبار منفیش رو به من و دیگران میده، آقایون یه بار شد تشکر کنید ؟
همین شما ها میدونید تیم مای بی بی ایران بابت سرور چقدر بدهی داره ؟
تا یه پوسته غیر رایگان میذاریم صداتون در میاد یه بار شد همکاری کنید؟
بخش وایپ رو ایجاد کردیم هموتون پشت سر ما بد گفتین، " آقا اسکریپت رایگان هست چرا وایپ ایجاد کردین" .
شرمندم حرف دلم بود باید میگفتم حالا دوست دارین ناراحت بشین دوستم ندارین که هیچ.


