۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۵:۱۰ عصر
خودتون بخونید و ببینید:
حالا چی؟
بای عزیز، این همه خوبی بکن پدر خودتو در بیار پلاگین و قالب طراحی کن بعد اینطور جوابت رو بدن.
تصمیمم رو گرفتم.
نقلقول: کیرم تو کوچه پس کوچه های کسه مادر AR@KST@R با کاندومه ایرانی
این مادر کسته همه رو بی دلیل بن کرده ازین بعد هرکی دید این کسه شر میگه به خودم معرفیش کنه خارمادرشو میکنم
خیالتون راحت هرگوهی بخورن من باز میام فقط این مادر جنده AR@KST@R یبار دیگه ببینم بی دلیل کسی رو بن کنه و یا کسه شر بگه خار مادرشو هوا میدم
مادر جنده بن کنی کیر ماهم بار نیست خارتو میگام فقط ای پی و ای دی تو مادرجندرو گیر بیار
حالا چی؟
بای عزیز، این همه خوبی بکن پدر خودتو در بیار پلاگین و قالب طراحی کن بعد اینطور جوابت رو بدن.
تصمیمم رو گرفتم.


