۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۱۸:۵۱ صبح
سلام
کی به جای من رای داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من همین الان این تایپک و دیدم میخواستم رای بدم دیدم نوشته "*شما به این گزینه رأی داده اید."
یعنی چی اون وقت!
خب آقا مهدی با اینکه یه بار ازت اخطار گرفتم
ولی دوست دارم امیدوارم بمونی
حالا واسه عید میخوای بری مسافرت برو خوش بگذره ولی برگرد بیا اینجا بهتون نیاز داریم
موفق باشی
کی به جای من رای داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من همین الان این تایپک و دیدم میخواستم رای بدم دیدم نوشته "*شما به این گزینه رأی داده اید."
یعنی چی اون وقت!
خب آقا مهدی با اینکه یه بار ازت اخطار گرفتم

ولی دوست دارم امیدوارم بمونی
حالا واسه عید میخوای بری مسافرت برو خوش بگذره ولی برگرد بیا اینجا بهتون نیاز داریم

موفق باشی


