هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


نظرسنجی: برم یا بمونم؟
شما مجاز به شرکت در این نظرسنجی نیستید.
برو!
6.67%
1 6.67%
نرو!
93.33%
14 93.33%
نظری ندارم!
0%
0 0%
در کل 15 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برم یا بمونم
#24
سلام

کی به جای من رای داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من همین الان این تایپک و دیدم میخواستم رای بدم دیدم نوشته "*شما به این گزینه رأی داده اید."

یعنی چی اون وقت!

خب آقا مهدی با اینکه یه بار ازت اخطار گرفتم Tongue
ولی دوست دارم امیدوارم بمونی

حالا واسه عید میخوای بری مسافرت برو خوش بگذره ولی برگرد بیا اینجا بهتون نیاز داریمHeart

موفق باشی
 سپاس شده توسطpersiavip (۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۴:۴۶:۲۵ صبح) ، AR@KST@R (۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۱:۵۶:۴۲ صبح) ، Moh@mm@d (۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۴۴:۲۶ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۰:۲۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط persiavip - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۹:۰۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط stetar - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۹:۴۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۲۳:۵۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط red_boy - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۶:۴۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط hamidtbt - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۸:۰۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۹:۱۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۴۱:۱۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط arakueed - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۵۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۰۲:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Mt edition - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۲۴:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط dorbin - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۲۷:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۲:۳۱:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط حسین پور - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۲:۴۱:۴۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Pars - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۱۰:۲۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط alireza013 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۵:۰۰:۲۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۱۵:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jafari52 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۳۵:۰۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط FunSeT - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۵۵:۰۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۳۰:۲۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط stetar - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۴۲:۰۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط h0mayun - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۵۷:۱۸ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط Low Battery - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۱:۴۰:۲۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۱۰:۳۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط ms83 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۱۸:۵۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۵۰:۵۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط cniran - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۰۲:۳۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط حسین پور - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۱۱:۲۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۴۹:۵۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط mehdi95 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۰۲:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۱۹:۲۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۳۱:۴۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۴۱:۴۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ahmadb - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۶:۵۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط sepanta-gsm - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۲۳:۴۷:۲۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۱:۴۱:۲۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط parsilu - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۱:۰۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۵:۱۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۱۰:۲۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط mahpishoni - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۳۳:۱۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط hamidtbt - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۴۴:۱۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط falaknaz - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۱۰:۴۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ZEUS - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۲۳:۳۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۳۸:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۴:۴۱:۲۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط red_boy - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۶:۱۳:۴۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۶:۴۹:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۷:۰۵:۵۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۷:۱۹:۵۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۳۲:۱۳ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۴۷:۰۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۵۲:۴۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۰۲:۱۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۰۶:۳۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط N3td3v!l - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۱۶:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Amir Masod - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۱۹:۴۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۴:۰۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۸:۱۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۹:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۴۰:۵۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط lordehsan - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۳:۲۲:۴۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۹:۵۳:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۳۴:۱۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۴۳:۲۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۴۵:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۵۹:۰۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Mohammad-Za - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۲:۰۲:۰۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۲:۰۵:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ™IRAN FORUM - ۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۱:۵۷:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۱۲، ۰۱:۱۸:۳۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان