۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۳۵:۰۰ عصر
آقای نمکی شما از باتجربه های جامعه مای بی بی هستید من آرزومند پیشرفت همه هموطنام هستم اگه با رفتن از اینجا زمینه پیشرفتت فراهم میشه به نظرم به فکر پیشرفتت باشی بهتره ولی اگه موندن شما به برنامه هات لطمه ای نمی زنه پس خواهشا بمون!
به هردلیلی با رفتنتون، اینجا از وجود یه فرد باتجربه ای مثل شما محروم میشه بمونید بهتره. ولی اگه چاره ای جز رفتن ندارید براتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ما رو حلال کنید
به هردلیلی با رفتنتون، اینجا از وجود یه فرد باتجربه ای مثل شما محروم میشه بمونید بهتره. ولی اگه چاره ای جز رفتن ندارید براتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ما رو حلال کنید
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!


