هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


نظرسنجی: برم یا بمونم؟
شما مجاز به شرکت در این نظرسنجی نیستید.
برو!
6.67%
1 6.67%
نرو!
93.33%
14 93.33%
نظری ندارم!
0%
0 0%
در کل 15 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برم یا بمونم
#15
Sad


مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

 سپاس شده توسطFunSeT (۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۵۱:۳۲ عصر) ، persiavip (۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۰۱:۵۵ صبح) ، AR@KST@R (۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۲۷:۰۱ صبح) ، Moh@mm@d (۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۴۲:۲۱ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۰:۲۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط persiavip - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۹:۰۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط stetar - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۱۹:۴۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۲۳:۵۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط red_boy - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۶:۴۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط hamidtbt - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۸:۰۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۳۹:۱۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط zesht - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۴۱:۱۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط arakueed - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۵۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۰۲:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Mt edition - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۲۴:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط dorbin - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۹:۲۷:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۲:۳۱:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط حسین پور - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۲:۴۱:۴۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Pars - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۱۰:۲۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط alireza013 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۵:۰۰:۲۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۱۵:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jafari52 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۳۵:۰۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط FunSeT - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۳:۵۵:۰۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۳۰:۲۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط stetar - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۴۲:۰۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط h0mayun - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۰:۵۷:۱۸ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط Low Battery - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۱:۴۰:۲۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط YaseR - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۱۰:۳۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط ms83 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۱۸:۵۱ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۰۲:۵۰:۵۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط cniran - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۰۲:۳۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط حسین پور - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۱۱:۲۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۲:۴۹:۵۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط mehdi95 - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۰۲:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۱۹:۲۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۳۱:۴۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط c_r_fel - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۳:۴۱:۴۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ahmadb - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۶:۵۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط sepanta-gsm - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۲۳:۴۷:۲۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۱:۴۱:۲۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط parsilu - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۱:۰۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۱:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۰۵:۱۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۱۰:۲۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط mahpishoni - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۳۳:۱۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط hamidtbt - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۲:۴۴:۱۷ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط falaknaz - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۱۰:۴۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ZEUS - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۲۳:۳۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۳:۳۸:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۴:۴۱:۲۱ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط red_boy - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۶:۱۳:۴۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۶:۴۹:۲۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۷:۰۵:۵۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۶، ۱۷:۱۹:۵۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۳۲:۱۳ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۴۷:۰۲ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۱:۵۲:۴۴ صبح
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۰۲:۱۰ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۰۶:۳۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط N3td3v!l - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۱۶:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Amir Masod - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۱۹:۴۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۴:۰۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۸:۱۶ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط reza j00n-ss - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۲۹:۵۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۲:۴۰:۵۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط lordehsan - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۳:۲۲:۴۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۱۹:۵۳:۳۹ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۳۴:۱۲ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۴۳:۲۸ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۴۵:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۱:۵۹:۰۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط Mohammad-Za - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۲:۰۲:۰۳ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱/۷، ۲۲:۰۵:۰۴ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط ™IRAN FORUM - ۱۳۹۰/۱/۱۱، ۲۱:۵۷:۵۵ عصر
RE: برم یا بمونم - توسط AR@KST@R - ۱۳۹۰/۱/۱۲، ۰۱:۱۸:۳۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان