۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۲۲:۳۱:۰۴ عصر
به نظر من نرو !!
چون
اولا : همه بهت نیاز داریم به طریقی
دوما : خیلی به درد مای بی بی و بچه های مای بی بی میخوری
سوما : همه دوستان دوستت دارن
و منم که علاقه ی شدیدی بهت دارم
باز هم نظر خودت ارشدیت داره به نظر ما
موفق باشی
چون
اولا : همه بهت نیاز داریم به طریقی
دوما : خیلی به درد مای بی بی و بچه های مای بی بی میخوری
سوما : همه دوستان دوستت دارن
و منم که علاقه ی شدیدی بهت دارم

باز هم نظر خودت ارشدیت داره به نظر ما
موفق باشی


