۱۳۸۹/۱۲/۲۶، ۱۸:۴۱:۱۵ عصر
آقا مهدی به نظر من این انجمن به شما خیلی احتیاج داره , کلا جامعه مای بی بی ایران به افرادی مثل شما احتیاج داره
البته ما نمیتونیم خودمون جای شما بذاریم و اگه مشکلتون بدونیم شاید نتونیم به حوبی درک کنیم , منم یک مشکلی دارم که مطمئنم به هرکی بگم نمیتونه درک کنه !
خلاصه این که فکر نکنم کسی دلش بخواد شما برید
حتی سازنده های مای بی بی هم فکر نکنم دلش بخواد شما رو از دست بده
البته ما نمیتونیم خودمون جای شما بذاریم و اگه مشکلتون بدونیم شاید نتونیم به حوبی درک کنیم , منم یک مشکلی دارم که مطمئنم به هرکی بگم نمیتونه درک کنه !
خلاصه این که فکر نکنم کسی دلش بخواد شما برید
حتی سازنده های مای بی بی هم فکر نکنم دلش بخواد شما رو از دست بده


