۱۳۸۹/۱۲/۶، ۱۶:۱۹:۱۲ عصر
چرا میشه توی همون دیتابیس برو تو جداول mybb_users سپس کاربر مورد نظر را ویرایش کن از فیلد هایی که هست دوتاش برای تشکر هست.
thx : مخصوص تعداد تشکری که کاربر از دیگران کرده
thxcount : تعداد تشکری که کاربران از این کاربر کردند ( همون سپاس شده )
thxpost : تعدا تشکری که در پست از شده ( یعنی مثلا میزنه سپاس شده 87 در 33 پست )
جلوش برای هرکدوم تغییرات را بده
thx : مخصوص تعداد تشکری که کاربر از دیگران کرده
thxcount : تعداد تشکری که کاربران از این کاربر کردند ( همون سپاس شده )
thxpost : تعدا تشکری که در پست از شده ( یعنی مثلا میزنه سپاس شده 87 در 33 پست )
جلوش برای هرکدوم تغییرات را بده

