۱۳۹۲/۵/۱۹، ۱۸:۵۳:۵۹ عصر
سلام
اولا میخواستم بدونم تشکر و سپاس که توی همین انجمن هم هست افزونه میخواد؟
و اصلا فرق تشکر با اعتبار چیه؟ از لحاظ منطقی و مدیریتی می پرسم.
ممنون
اولا میخواستم بدونم تشکر و سپاس که توی همین انجمن هم هست افزونه میخواد؟
و اصلا فرق تشکر با اعتبار چیه؟ از لحاظ منطقی و مدیریتی می پرسم.
ممنون



که به صورت پیشفرض بروی انجمن ساز MyBB وجود داره ، سپاس
و اهدا
نیاز به افزونه دارند.