۱۳۸۹/۹/۱۲، ۱۷:۱۴:۴۶ عصر
سلام
من این پلاگینو نصب و با 1.6 سازگارش کردم اما زمانی که ادرس سایتو می زنم وارد پرتال نمی شه و به انجمن می یاد.مشکل من کجاست دوستان؟
من این پلاگینو نصب و با 1.6 سازگارش کردم اما زمانی که ادرس سایتو می زنم وارد پرتال نمی شه و به انجمن می یاد.مشکل من کجاست دوستان؟
http://www.irsaze.ir
نسخه 1.6[/color]
نسخه 1.6[/color]


