۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۹:۲۰:۵۴ عصر
تقویمم درست شد.ممنون
اما این ارورها برای چی هستن؟؟ یعنی دیگه نمیتونم تاریخ جلالی رو استفاده کنم؟؟
اما این ارورها برای چی هستن؟؟ یعنی دیگه نمیتونم تاریخ جلالی رو استفاده کنم؟؟
|
مشکل در تقویم
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در تقویم - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۵:۱۳:۰۹ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۶:۴۷:۲۷ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۹:۱۹:۱۸ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۹:۲۰:۵۴ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۹:۴۶:۱۶ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۲۰:۱۶:۱۷ عصر
|