هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در تقویم
#4
تقویمم درست شد.ممنون
اما این ارورها برای چی هستن؟؟ یعنی دیگه نمیتونم تاریخ جلالی رو استفاده کنم؟؟
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل در تقویم - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۵:۱۳:۰۹ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۶:۴۷:۲۷ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۹:۱۹:۱۸ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۹:۲۰:۵۴ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۱۹:۴۶:۱۶ عصر
RE: مشکل در تقویم - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۲۰:۱۶:۱۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان