دوستان من به دنبال یه افزونه ای برای ایجاد چت روم در انجمن هستم آیا این امکان وجود داره؟ لطف کنید مقداری راهنمایی کنید ممنون.
آخرین بستهی MyBB: نسخهی 1.8.27 MyBB منتشر شد
|
سیستم چت روم
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
سیستم چت روم - توسط zoomtech - ۱۳۹۳/۷/۲۱، ۱۹:۴۰:۱۸ عصر
RE: سیستم چت روم - توسط mohammadsaeed - ۱۳۹۳/۷/۲۱، ۲۲:۱۲:۲۷ عصر
RE: سیستم چت روم - توسط peymanpbl - ۱۳۹۳/۷/۲۱، ۲۳:۵۷:۵۴ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان


