۱۳۹۳/۶/۲۶، ۲۰:۵۴:۴۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۳/۶/۲۶، ۲۰:۵۷:۴۱ عصر، توسط free_spirit.)
برای پاسخ پیشرفته ادیتور نیست برای من چیزی نشون نمیده فقط پاسخ سریع فعال شده
یه مشکلی که هست وقتی در قسمت پاسخ سریع میرم جعبه شکلک ها هستش تا کلیک میکنم که ادیتور نشون بده یه جعبه شکلک دیگه هم اضافه میکنه
یه مشکلی که هست وقتی در قسمت پاسخ سریع میرم جعبه شکلک ها هستش تا کلیک میکنم که ادیتور نشون بده یه جعبه شکلک دیگه هم اضافه میکنه


