(۱۳۹۳/۶/۱۹، ۱۵:۵۹:۱۶ عصر)peymanpbl نوشته است: عرض ادب و سلام
سپاسگزارم از زحمات شما
طبق گفته ها پلاگین قبلی غیر فعال و حذف كردم و مجدد پلاگین شما را ریختم و فعال سازی كردم
به درستی ایجاد شد و اومد
ولی نوشته ای مینوسیم و ارسال را میزنم ارسال نمیشود مشكل از كجاست ؟
سلام. پلاگینش تو بعضی از انجمن ها درست اجرا نمیشه(فک کنم با آجاکس مشکل داره)
اگه متن خطاتون اینه....
یک خطا در ارسال پاسخشما وجود دارد: پیامیبرای ارسال یافت نشد، لطفا یک پیام برای ارسال وارد کنید.
هنوز راه حلی پیدا نشد


