۱۳۹۳/۶/۱۹، ۱۵:۵۹:۱۶ عصر
عرض ادب و سلام
سپاسگزارم از زحمات شما
طبق گفته ها پلاگين قبلي غير فعال و حذف كردم و مجدد پلاگين شما را ريختم و فعال سازي كردم
به درستي ايجاد شد و اومد
ولي نوشته اي مينوسيم و ارسال را ميزنم ارسال نميشود مشكل از كجاست ؟
سپاسگزارم از زحمات شما
طبق گفته ها پلاگين قبلي غير فعال و حذف كردم و مجدد پلاگين شما را ريختم و فعال سازي كردم
به درستي ايجاد شد و اومد
ولي نوشته اي مينوسيم و ارسال را ميزنم ارسال نميشود مشكل از كجاست ؟



![[تصویر: baner2012.gif]](http://www.form2online.com/web/themes/zeos/baner2012.gif)