۱۳۸۹/۶/۳، ۱۹:۴۲:۴۷ عصر
درود
من پلاگينو نصب كردم مشكلي هم نداره
فقط تو فارسي سازيش يه عيب كوچك هست كه اعضاي سايتم منو ديوانه كردن انقدر بهم گفتن
اونم اينه كه تو قسمت ( بيشترين بازديد ) نوشته شده ( بيشترين باديد )
حالا نميدونم از كجا تغييرش يدم
ممنون ميشم كسي راهنمايي كنه
من پلاگينو نصب كردم مشكلي هم نداره
فقط تو فارسي سازيش يه عيب كوچك هست كه اعضاي سايتم منو ديوانه كردن انقدر بهم گفتن
اونم اينه كه تو قسمت ( بيشترين بازديد ) نوشته شده ( بيشترين باديد )
حالا نميدونم از كجا تغييرش يدمممنون ميشم كسي راهنمايي كنه
مولانا از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.


