۱۳۹۲/۱۰/۹، ۲۱:۳۴:۴۷ عصر
سلام
آقای Mr.Am!n گرامی یک پیشنهاد خوب برای شما و انجمن مای بی بی دارم ، اگر من متن مورد نظرم را برای شما بفرستم و شما زحمت ترجمه رو بکشید و باید ان متن برای برای بنده بفرستید و من به ایشون پیام بفرستم و باز جواب ایشون را برای شما بفرستم و شما دوباره زحمت بکشید و آن را ترجمه کنید و در اختیار من قرار بدید اینطوری شما فقط به یک نفر خدمت کردید...
حالا اگر شما خودتان زحمت کشیده و متنی که بنده در ارسال مربوطه قرار دادم را ترجمه و برای ایشان بفرستید و جوابش را خودتان در تاپیک قرار دهید اینطوری به انجمن و همه کاربران که این مشکل را دارند خدمت کردید و تازه این مشکل را حل کردید و راه حل را در اختیار همه میگذارید ، اینطوری شما یک مشکل بزرگ را حل کردید و گره از کار خیلی ها باز کردید
بنده پیشاپیش از شما سپاسگذارم که بی منت برای این انجمن خدمت میکنید
+1 داده شد برای نمک گیر کردن شما
آقای Mr.Am!n گرامی یک پیشنهاد خوب برای شما و انجمن مای بی بی دارم ، اگر من متن مورد نظرم را برای شما بفرستم و شما زحمت ترجمه رو بکشید و باید ان متن برای برای بنده بفرستید و من به ایشون پیام بفرستم و باز جواب ایشون را برای شما بفرستم و شما دوباره زحمت بکشید و آن را ترجمه کنید و در اختیار من قرار بدید اینطوری شما فقط به یک نفر خدمت کردید...
حالا اگر شما خودتان زحمت کشیده و متنی که بنده در ارسال مربوطه قرار دادم را ترجمه و برای ایشان بفرستید و جوابش را خودتان در تاپیک قرار دهید اینطوری به انجمن و همه کاربران که این مشکل را دارند خدمت کردید و تازه این مشکل را حل کردید و راه حل را در اختیار همه میگذارید ، اینطوری شما یک مشکل بزرگ را حل کردید و گره از کار خیلی ها باز کردید

بنده پیشاپیش از شما سپاسگذارم که بی منت برای این انجمن خدمت میکنید
+1 داده شد برای نمک گیر کردن شما


