۱۳۹۲/۱۰/۹، ۱۸:۲۸:۴۲ عصر
سلام
آخه من که زبان انگلیسیم خوب نیست چطوری برای ایشون ایمیل کنم؟
راه حل یا راهکاری چیزی باید باشه...
آخه من که زبان انگلیسیم خوب نیست چطوری برای ایشون ایمیل کنم؟

راه حل یا راهکاری چیزی باید باشه...


