هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر)
#69
(۱۳۹۲/۱۰/۸، ۲۳:۲۱:۱۰ عصر)Gh-Moradi نوشته است: سلام

با عرض معذرت بابت بالا اوردن این تاپیک

این پلاگین یک مشکل کوچک و جدی دارد که گفتم بهتر است به اطلاع شما برسانم ، مشکل این پلاگین این است که وقتی یک تاپیک را قفل میکنیم کاربران معمولی نمیتوانند از دکمه تشکر استفاده کنند یعنی دراصل دکمه تشکر به نمایش در نمیاید ولی مدیران ارشد و دیگر مدیران (درکل کاربران بالا مقام) میتوانند از دکمه تشکر استفاده کنند و مشکلی با این موضوع ندارند ، از سازندگان و منتشرکنندگان این پلاگین عاجزانه تقاضا دادرم که این مشکل را حل کنند

راه های که برای حل این مشکل انجام دادم ولی نتیجه ندادند عبارتند از:

1: غیر فعال و حذف کلیه پلاگینها
2: غیرفعال و حذف این پلاگین و نصب دوباره
3: آپلود و نصب دوباره این پلاگین
4: تست کردن این پلاگین بر روی پوسته دیفالت
5: تست پلاگین بر روی یک هاست و یک انجمن دیگر

والا دیگه نمیدونم چکار کنم هرچی به ذهنم میرسید انجام دادم ولی نتیجه نداد ، از دوستان که این پلاگین را نصب کردند تقاضا دارم که این مورد را بررسی کنند ، شاید مشکل از بنده ست

با سپاس فراوان


سلام

بهتره این موضوع رو به نویسنده پلاگین ایمیل کنید ...
پاسخ
 سپاس شده توسطGh-Moradi (۱۳۹۲/۱۰/۹، ۱۸:۲۵:۲۰ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
عدم رفرش صفحه بعد از تشکر - توسط mosa1656 - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲، ۲۱:۴۰:۱۴ عصر
RE: بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر) - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۲/۱۰/۹، ۱۲:۵۳:۱۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان