۱۳۹۲/۹/۲۵، ۱۸:۲۲:۰۷ عصر
سلام.بنده وقتی وارد phpMyAdmin میشم،متأسفانه فقط پیغام Welcome to phpMyAdmin ظاهر میشه و نمیتونم دیتابیس ایجاد کنم.آیکون wamp هم سبز هستش
(wamp 2.4 x86)
(wamp 2.4 x86)
|
آموزش نصب MyBB روی LocalHost لوکال هاست
|
|
|
| موضوعهای مشابه… | |||||
| موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
|
|
آموزش جامع نصب MYBB بر روی لوکال هاست به صورت تصویری | Amin Yaghubi | 22 | 17,526 |
۱۳۹۴/۷/۱۵، ۲۰:۴۵:۰۰ عصر آخرین ارسال: HOssE!N-B |
| [برای 1.6] آموزش جامع و کامل نصب مای بی بی بر روی لوکال هاست (Easy PHP) | M48D1 | 2 | 8,027 |
۱۳۹۱/۲/۲۵، ۱۳:۳۶:۲۷ عصر آخرین ارسال: HOssE!N-B |
|