۱۳۹۲/۶/۳۰، ۲۳:۵۹:۲۰ عصر
شاید آی پی تون در سرور اینجا بلاک شده بوده، تغییر آی پی بدید ببینید درست میشه؟ ...
myavarahmadi سابق
|
داون بودن سایت
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
داون بودن سایت - توسط khp - ۱۳۹۲/۶/۳۰، ۲۳:۰۹:۰۹ عصر
RE: داون بودن سایت - توسط Hi.joker - ۱۳۹۲/۶/۳۰، ۲۳:۱۸:۲۸ عصر
RE: داون بودن سایت - توسط MyBulletian - ۱۳۹۲/۶/۳۰، ۲۳:۲۳:۳۷ عصر
RE: داون بودن سایت - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۲/۶/۳۰، ۲۳:۲۸:۲۸ عصر
RE: داون بودن سایت - توسط mhy - ۱۳۹۲/۶/۳۰، ۲۳:۵۹:۲۰ عصر
RE: داون بودن سایت - توسط khp - ۱۳۹۲/۶/۳۱، ۱۲:۰۰:۱۳ عصر
|