![]() |
|
داون بودن سایت - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://community.mybbiran.com/forum-58.html) +---- انجمن: سایر (https://community.mybbiran.com/forum-60.html) +---- موضوع: داون بودن سایت (/thread-14991.html) |
داون بودن سایت - khp - ۱۳۹۲/۶/۳۰ درود خدمت تمام دوستان عزیز چند روزی هست که ی مقدار وقت آزاد داشتم که اینجا باشم اما در اکثر مواقع سایت داون بود و بالا نمیومد !!! یا اگرم بالا میاد واقعا سرعتش پایینه مشکل از ISP منه ؟ یا برای بقیه هم همینه ؟ ! RE: داون بودن سایت - Hi.joker - ۱۳۹۲/۶/۳۰ سلام تا الان که برای من مشکلی نداشته و به راحتی لود می کنه RE: داون بودن سایت - MyBulletian - ۱۳۹۲/۶/۳۰ والا برای من که هرموقع با اینکه سرعت کمه اینجا همیشه عالی بالا میاد RE: داون بودن سایت - Amin Yaghubi - ۱۳۹۲/۶/۳۰ سلام دوست عزیز مشکلی برای بنده نداشته
RE: داون بودن سایت - mhy - ۱۳۹۲/۶/۳۰ شاید آی پی تون در سرور اینجا بلاک شده بوده، تغییر آی پی بدید ببینید درست میشه؟ ... RE: داون بودن سایت - khp - ۱۳۹۲/۶/۳۱ عجیبه ممنون دوستان حالا از فردا که کلا سرویسم رو عوض میکنم امیدوارم این مشکل هم حل شه با سپاس |