۱۳۹۲/۶/۱۶، ۱۶:۵۸:۲۱ عصر
(۱۳۹۲/۶/۱۶، ۱۲:۴۶:۲۸ عصر)mgt1234 نوشته است: سلام
ممنون ولی چند تا مشکل اساسی داره و همینا باعث شده که نتونیم استفاده کنیم!
1- عکس (آیکون) سپاس رو به هیچ وجه نشون نمیده و بجاش متنی نشون میده که جالب نیست!
2- مکان قرار گیریش بده،میره آخرین گزینه ی سمت راست قرار میگیره!
3- وقتی روی سپاس کلیک میکنی قسمت در حال بارگزاری مشکل داره (لودش تموم نمیشه)
ممنون میشم هرچه سریعتر اینا رو رسیدگی کنید.
با تشکر
1- عکسها رو در پوشه مربوطه اپلود کنید توی هاست.
2- مکان قرار گیریش با توجه به قالبون تعریف میشه
3- از وجود متغیراش توی قسمتهای مربوطه قالب مطمئن بشید.
+متغیرهاش توی همین تایپیک مطرح شده/مکان قرار گیریش هم هست.
این هم اونی که گفتید پیدا نکردم
http://community.mybbiran.com/search.php...order=desc



