هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر)
#63
(۱۳۹۲/۶/۱۶، ۱۲:۴۶:۲۸ عصر)mgt1234 نوشته است: سلام
ممنون ولی چند تا مشکل اساسی داره و همینا باعث شده که نتونیم استفاده کنیم!
1- عکس (آیکون) سپاس رو به هیچ وجه نشون نمیده و بجاش متنی نشون میده که جالب نیست!
2- مکان قرار گیریش بده،میره آخرین گزینه ی سمت راست قرار میگیره!
3- وقتی روی سپاس کلیک میکنی قسمت در حال بارگزاری مشکل داره (لودش تموم نمیشه)
ممنون میشم هرچه سریعتر اینا رو رسیدگی کنید.
با تشکرHeart

1- عکسها رو در پوشه مربوطه اپلود کنید توی هاست.
2- مکان قرار گیریش با توجه به قالبون تعریف میشه
3- از وجود متغیراش توی قسمتهای مربوطه قالب مطمئن بشید.

+متغیرهاش توی همین تایپیک مطرح شده/مکان قرار گیریش هم هست.

این هم اونی که گفتید پیدا نکردم
http://community.mybbiran.com/search.php...order=desc
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
عدم رفرش صفحه بعد از تشکر - توسط mosa1656 - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲، ۲۱:۴۰:۱۴ عصر
RE: بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر) - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۶/۱۶، ۱۶:۵۸:۲۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان