۱۳۹۲/۶/۱۶، ۱۲:۴۶:۲۸ عصر
سلام
ممنون ولی چند تا مشکل اساسی داره و همینا باعث شده که نتونیم استفاده کنیم!
1- عکس (آیکون) سپاس رو به هیچ وجه نشون نمیده و بجاش متنی نشون میده که جالب نیست!
2- مکان قرار گیریش بده،میره آخرین گزینه ی سمت راست قرار میگیره!
3- وقتی روی سپاس کلیک میکنی قسمت در حال بارگزاری مشکل داره (لودش تموم نمیشه)
ممنون میشم هرچه سریعتر اینا رو رسیدگی کنید.
با تشکر
ممنون ولی چند تا مشکل اساسی داره و همینا باعث شده که نتونیم استفاده کنیم!
1- عکس (آیکون) سپاس رو به هیچ وجه نشون نمیده و بجاش متنی نشون میده که جالب نیست!
2- مکان قرار گیریش بده،میره آخرین گزینه ی سمت راست قرار میگیره!
3- وقتی روی سپاس کلیک میکنی قسمت در حال بارگزاری مشکل داره (لودش تموم نمیشه)
ممنون میشم هرچه سریعتر اینا رو رسیدگی کنید.
با تشکر


