هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر)
#60
سلام
ممنون ولی چند تا مشکل اساسی داره و همینا باعث شده که نتونیم استفاده کنیم!
1- عکس (آیکون) سپاس رو به هیچ وجه نشون نمیده و بجاش متنی نشون میده که جالب نیست!
2- مکان قرار گیریش بده،میره آخرین گزینه ی سمت راست قرار میگیره!
3- وقتی روی سپاس کلیک میکنی قسمت در حال بارگزاری مشکل داره (لودش تموم نمیشه)
ممنون میشم هرچه سریعتر اینا رو رسیدگی کنید.
با تشکرHeart
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
عدم رفرش صفحه بعد از تشکر - توسط mosa1656 - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲، ۲۱:۴۰:۱۴ عصر
RE: بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر) - توسط mgt1234 - ۱۳۹۲/۶/۱۶، ۱۲:۴۶:۲۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان