۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۱۴:۱۸ عصر
سلام.
انقدر ویرایش شده که نویسنده ش هم نمی تونه بشناسه؟ من تو همون نگاه اول اونم از روی عکس بند انگشتی شناختمش.
فکر کنم از قالب های پولی Audentio باشه. به نظرتون فارسی کردن و فروختنش کار درستیه و طراح اصلیش واقعا راضی هست؟
اون یکی قالبتون هم به همین شکل:
http://community.mybbiran.com/thread-13965.html
البته سو برداشت نشه، دقت کنید که منظورم به حاشیه کشوندن تاپیکتون و متشنج کردن فضا نیست. به نظرم کار درستی نیست اونم تو پشتیبانی های فارسی ای که به خاطر یک خط کد css و html به هم وحشیانه حمله می کنند و آبروی خودشون و طرف مقابلشون رو میبرند و کل زندگی هم رو میبرن زیر سوال!!!
موفق باشید.
انقدر ویرایش شده که نویسنده ش هم نمی تونه بشناسه؟ من تو همون نگاه اول اونم از روی عکس بند انگشتی شناختمش.
فکر کنم از قالب های پولی Audentio باشه. به نظرتون فارسی کردن و فروختنش کار درستیه و طراح اصلیش واقعا راضی هست؟

اون یکی قالبتون هم به همین شکل:
http://community.mybbiran.com/thread-13965.html
البته سو برداشت نشه، دقت کنید که منظورم به حاشیه کشوندن تاپیکتون و متشنج کردن فضا نیست. به نظرم کار درستی نیست اونم تو پشتیبانی های فارسی ای که به خاطر یک خط کد css و html به هم وحشیانه حمله می کنند و آبروی خودشون و طرف مقابلشون رو میبرند و کل زندگی هم رو میبرن زیر سوال!!!
موفق باشید.


