هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice
#2
سلام.
انقدر ویرایش شده که نویسنده ش هم نمی تونه بشناسه؟ من تو همون نگاه اول اونم از روی عکس بند انگشتی شناختمش.
فکر کنم از قالب های پولی Audentio باشه. به نظرتون فارسی کردن و فروختنش کار درستیه و طراح اصلیش واقعا راضی هست؟ Angel

اون یکی قالبتون هم به همین شکل:
http://community.mybbiran.com/thread-13965.html

البته سو برداشت نشه، دقت کنید که منظورم به حاشیه کشوندن تاپیکتون و متشنج کردن فضا نیست. به نظرم کار درستی نیست اونم تو پشتیبانی های فارسی ای که به خاطر یک خط کد css و html به هم وحشیانه حمله می کنند و آبروی خودشون و طرف مقابلشون رو میبرند و کل زندگی هم رو میبرن زیر سوال!!!

موفق باشید. Heart
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۳/۳۰، ۲۱:۲۴:۵۴ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۱۴:۱۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۲۳:۳۰ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۳۸:۱۳ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۵۰:۴۲ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط majid01 - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۵۷:۲۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۳:۰۵:۵۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط kordan - ۱۳۹۲/۴/۴، ۰۰:۲۶:۴۱ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط forlive - ۱۳۹۲/۴/۷، ۰۱:۲۲:۳۲ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۷، ۰۹:۲۸:۲۷ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط forlive - ۱۳۹۲/۴/۷، ۱۵:۳۹:۱۴ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۱۱، ۱۸:۴۸:۳۳ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط milad2014 - ۱۳۹۳/۷/۲۹، ۱۷:۳۱:۱۰ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۷/۳۰، ۱۲:۳۳:۵۰ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان