۱۳۹۲/۳/۲۵، ۱۴:۲۶:۴۷ عصر
میدوری بزرگوار
میگم راهی نداره سپاس هام بهش اضافه کرد؟
یعنی تنظیمات سپاس رو اضافه کنیم تا در هر موضوعی سپاسی دریافت کرد اززین طریق اطلاع رسانی شه.
بنده یکم راهشو رفتم اما با ارور مواجه شدم قصد داشتم اختصاصی برای خودمون درش بیاریم نشد!
اگر بشه سپاس رو اضافه کرد چیزی فراتر از محشره .
میگم راهی نداره سپاس هام بهش اضافه کرد؟
یعنی تنظیمات سپاس رو اضافه کنیم تا در هر موضوعی سپاسی دریافت کرد اززین طریق اطلاع رسانی شه.
بنده یکم راهشو رفتم اما با ارور مواجه شدم قصد داشتم اختصاصی برای خودمون درش بیاریم نشد!
اگر بشه سپاس رو اضافه کرد چیزی فراتر از محشره .


