۱۳۹۲/۲/۸، ۲۳:۱۶:۰۵ عصر
سلام
بنده دو تا مشکل با این پلاگین دارم:
1) موقع زدن دکمه تشکر عبارت در حال بارگذاری برای مدت زیادی در صفحه میماند و تا صفحه توسط خود کاربر بسته نشود
تشکر ثبت نمیشود(عکس زیر)
2) آیکن تشکر بالاتر از بقیه آیکونها قرار میگیرد.(عکس زیر)
![[تصویر: uqwm239ngaqmc2nrvkt.jpg]](http://upload.tehran98.com/img1/uqwm239ngaqmc2nrvkt.jpg)
ممنون از زحماتتون
بنده دو تا مشکل با این پلاگین دارم:
1) موقع زدن دکمه تشکر عبارت در حال بارگذاری برای مدت زیادی در صفحه میماند و تا صفحه توسط خود کاربر بسته نشود
تشکر ثبت نمیشود(عکس زیر)
2) آیکن تشکر بالاتر از بقیه آیکونها قرار میگیرد.(عکس زیر)
![[تصویر: uqwm239ngaqmc2nrvkt.jpg]](http://upload.tehran98.com/img1/uqwm239ngaqmc2nrvkt.jpg)
ممنون از زحماتتون


