هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر)
#58
سلام

بنده دو تا مشکل با این پلاگین دارم:

1) موقع زدن دکمه تشکر عبارت در حال بارگذاری برای مدت زیادی در صفحه میماند و تا صفحه توسط خود کاربر بسته نشود
تشکر ثبت نمیشود(عکس زیر)

2) آیکن تشکر بالاتر از بقیه آیکونها قرار میگیرد.(عکس زیر)

[تصویر:  uqwm239ngaqmc2nrvkt.jpg]

ممنون از زحماتتون
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
عدم رفرش صفحه بعد از تشکر - توسط mosa1656 - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲، ۲۱:۴۰:۱۴ عصر
RE: بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر) - توسط behmor67 - ۱۳۹۲/۲/۸، ۲۳:۱۶:۰۵ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان