هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر)
#39
خب عبارات فارسی مثل: "سپاس شده" و "سپاس کرده" رو خودت به فارسی بنویس و متغیر رو جلوش قرار بده.

یک سوال از دوستان:

برای اینکه این پلاگین رو نصب کنیم آیا باید پلاگین سپاس قبلی که جناب Pars گذاشته بودند رو غیر فعال کنیم؟
http://www.diatonic.in Heart انجمن هاي دياتونيك
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
عدم رفرش صفحه بعد از تشکر - توسط mosa1656 - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲، ۲۱:۴۰:۱۴ عصر
RE: بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر) - توسط hichki - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹، ۰۲:۵۴:۴۲ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان