۱۳۹۱/۱۰/۲۹، ۰۲:۵۴:۴۲ صبح
خب عبارات فارسی مثل: "سپاس شده" و "سپاس کرده" رو خودت به فارسی بنویس و متغیر رو جلوش قرار بده.
یک سوال از دوستان:
برای اینکه این پلاگین رو نصب کنیم آیا باید پلاگین سپاس قبلی که جناب Pars گذاشته بودند رو غیر فعال کنیم؟
یک سوال از دوستان:
برای اینکه این پلاگین رو نصب کنیم آیا باید پلاگین سپاس قبلی که جناب Pars گذاشته بودند رو غیر فعال کنیم؟



انجمن هاي دياتونيك