از توی phpmyadmin برید و روی دیتابیسی که داخلش نوشته mybb برید و پایین صفحه طبق عکس موجود در ارسال زیر عمل کنید
http://community.mybbiran.com/thread-124...l#pid99359
http://community.mybbiran.com/thread-124...l#pid99359
myavarahmadi سابق
|
ارور عجيب !!
|
|||
|
از توی phpmyadmin برید و روی دیتابیسی که داخلش نوشته mybb برید و پایین صفحه طبق عکس موجود در ارسال زیر عمل کنید
http://community.mybbiran.com/thread-124...l#pid99359 myavarahmadi سابق
| |||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
ارور عجيب !! - توسط ANTROMEDA - ۱۳۹۱/۵/۸، ۰۵:۳۴:۵۷ صبح
RE: ارور عجیب !! - توسط mohammad.h - ۱۳۹۱/۵/۸، ۰۵:۵۲:۴۹ صبح
RE: ارور عجیب !! - توسط mohammad.h - ۱۳۹۱/۵/۸، ۰۶:۳۰:۲۴ صبح
RE: ارور عجیب !! - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۱/۵/۸، ۰۵:۵۹:۰۷ صبح
RE: ارور عجیب !! - توسط khp - ۱۳۹۱/۵/۸، ۰۶:۳۲:۲۲ صبح
RE: ارور عجیب !! - توسط ANTROMEDA - ۱۳۹۱/۵/۸، ۰۶:۴۲:۰۱ صبح
RE: ارور عجيب !! - توسط peymanpbl - ۱۳۹۱/۹/۱۴، ۲۲:۳۸:۵۴ عصر
RE: ارور عجیب !! - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۱/۹/۱۴، ۲۲:۴۳:۵۹ عصر
RE: ارور عجيب !! - توسط peymanpbl - ۱۳۹۱/۹/۱۵، ۱۸:۱۶:۳۸ عصر
RE: ارور عجیب !! - توسط mhy - ۱۳۹۱/۹/۱۵، ۱۸:۳۵:۲۹ عصر
|