![]() |
|
ارور عجيب !! - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html) +---- انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-50.html) +---- موضوع: ارور عجيب !! (/thread-11493.html) |
ارور عجيب !! - ANTROMEDA - ۱۳۹۱/۵/۸ سلام ببخشيد من امروز رفتم تو انجمنم بعد از پايين تغيير زبان به انگليسي رو انتخاب كردم بعد وقتي صفحه رو reload كردم اين ارور ميومد : /home/u522166654/public_html/inc/languages/english/iad.lang.php does not exist بايد چيكار كنم ...؟!؟!؟ اين مربوط به كدوم پلاگينه ؟ تو رو به خدا كمكم كنين !! RE: ارور عجیب !! - mohammad.h - ۱۳۹۱/۵/۸ آقا واسه منم ارور 1194 میده باید چی کار کنم؟ RE: ارور عجیب !! - HOssE!N-B - ۱۳۹۱/۵/۸ برای من در لوکال بدون مشکل تغییر کرد . احتمالا یکی از فایل های زبان در پوشه موجود نیست . فایلiad.lang اگر مربوط به پلاگینی است آنرا مجددا اپلود کنید یا آن را از بسته مای بی بی دانلود کنید و در inc/languages/english آپلود کنید و مشکل را بررسی کنید . RE: ارور عجیب !! - mohammad.h - ۱۳۹۱/۵/۸ (۱۳۹۱/۵/۸، ۰۵:۵۲:۴۹ صبح)mohammad.h نوشته است: آقا واسه منم ارور 1194 میده باید چی کار کنم؟ RE: ارور عجیب !! - khp - ۱۳۹۱/۵/۸ آدرس انجمن ؟ RE: ارور عجیب !! - ANTROMEDA - ۱۳۹۱/۵/۸ درست شد ممنون !!
RE: ارور عجيب !! - peymanpbl - ۱۳۹۱/۹/۱۴ براي بنده ارور زير مياد بايد چكار كنم پيوست كردم RE: ارور عجیب !! - HOssE!N-B - ۱۳۹۱/۹/۱۴ جداول دیتابیستون رو تعمیر کنید . RE: ارور عجيب !! - peymanpbl - ۱۳۹۱/۹/۱۵ ممنونم دوست عزيز ولي مشكل منم همين هست كه چطور اين كار را انجام بدم لطفا راهنمايي كنيد RE: ارور عجیب !! - mhy - ۱۳۹۱/۹/۱۵ از توی phpmyadmin برید و روی دیتابیسی که داخلش نوشته mybb برید و پایین صفحه طبق عکس موجود در ارسال زیر عمل کنید http://community.mybbiran.com/thread-12474-post-99359.html#pid99359 |