مرجع پارسی MyBB
ارور عجيب !! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html)
+---- انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-50.html)
+---- موضوع: ارور عجيب !! (/thread-11493.html)



ارور عجيب !! - ANTROMEDA - ۱۳۹۱/۵/۸

سلام
ببخشيد من امروز رفتم تو انجمنم بعد از پايين تغيير زبان به انگليسي رو انتخاب كردم بعد وقتي صفحه رو reload كردم اين ارور ميومد :
/home/u522166654/public_html/inc/languages/english/iad.lang.php does not exist
بايد چيكار كنم ...؟!؟!؟
اين مربوط به كدوم پلاگينه ؟
تو رو به خدا كمكم كنين !!



RE: ارور عجیب !! - mohammad.h - ۱۳۹۱/۵/۸

آقا واسه منم ارور 1194 میده باید چی کار کنم؟


RE: ارور عجیب !! - HOssE!N-B - ۱۳۹۱/۵/۸

برای من در لوکال بدون مشکل تغییر کرد .
احتمالا یکی از فایل های زبان در پوشه موجود نیست . فایلiad.lang اگر مربوط به پلاگینی است آنرا مجددا اپلود کنید یا آن را از بسته مای بی بی دانلود کنید و در inc/languages/english آپلود کنید و مشکل را بررسی کنید .


RE: ارور عجیب !! - mohammad.h - ۱۳۹۱/۵/۸

(۱۳۹۱/۵/۸، ۰۵:۵۲:۴۹ صبح)mohammad.h نوشته است: آقا واسه منم ارور 1194 میده باید چی کار کنم؟



RE: ارور عجیب !! - khp - ۱۳۹۱/۵/۸

آدرس انجمن ؟


RE: ارور عجیب !! - ANTROMEDA - ۱۳۹۱/۵/۸

درست شد ممنون !!Heart Heart Heart


RE: ارور عجيب !! - peymanpbl - ۱۳۹۱/۹/۱۴

براي بنده ارور زير مياد
بايد چكار كنم

پيوست كردم
   


RE: ارور عجیب !! - HOssE!N-B - ۱۳۹۱/۹/۱۴

جداول دیتابیستون رو تعمیر کنید .


RE: ارور عجيب !! - peymanpbl - ۱۳۹۱/۹/۱۵

ممنونم دوست عزيز
ولي مشكل منم همين هست كه چطور اين كار را انجام بدم
لطفا راهنمايي كنيد


RE: ارور عجیب !! - mhy - ۱۳۹۱/۹/۱۵

از توی phpmyadmin برید و روی دیتابیسی که داخلش نوشته mybb برید و پایین صفحه طبق عکس موجود در ارسال زیر عمل کنید
http://community.mybbiran.com/thread-12474-post-99359.html#pid99359