۱۳۹۱/۹/۱۳، ۰۲:۰۰:۲۲ صبح
خیلی ممنونم که وقت میذاری برای حل مشکلم دوستم
فایل هایی که گفتی در روت آپ شدن .
قالب رو برای شما گذاشتم رو دیفالت . با یه کاربری چک کردم دیفالت رو . تو پروفایل کاربر در قالب دیفالت میاره سپاس ها رو اما همچنان بعد از کلیک دکمه سپاس صفحه به جای استفاده از ای جکس رفرش میشه .
فعلا اصلا به فکر آمار نیستم . مهم برام درست کار کردن پلاگین هست .
بازم سپاس
فایل هایی که گفتی در روت آپ شدن .
قالب رو برای شما گذاشتم رو دیفالت . با یه کاربری چک کردم دیفالت رو . تو پروفایل کاربر در قالب دیفالت میاره سپاس ها رو اما همچنان بعد از کلیک دکمه سپاس صفحه به جای استفاده از ای جکس رفرش میشه .
فعلا اصلا به فکر آمار نیستم . مهم برام درست کار کردن پلاگین هست .
بازم سپاس


