هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر)
#20
(۱۳۹۱/۹/۱۱، ۱۷:۵۹:۲۹ عصر)kabus نوشته است: با سلام خدمت کاربرای عزیز

یه مشکل اساسی که دارم باهاش اینه که دیگه ای جکس نیست و صفحه رفرش میشه . آیا قابلیت رو نداره و یا من جایی اشتباه داشتم ؟

با سپاس

درود
نه این افزونه از فناوری آجاکس استفاده می کنه مسلماً مشکل از شماست
قبلاً از افزونه سپاس (که جناب پارس ترجمه کرده بودند) استفاده می کردید؟
با سپاس
یا علی

تو قسمت کاربرانتون هم اطلاعات مربوط به سپاس/پسند نشون داد نمیشه مثلاً
http://www.khanoomgol.com/User-sima
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
پاسخ
 سپاس شده توسطkabus (۱۳۹۱/۹/۱۳، ۰۲:۱۱:۴۵ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
RE: بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر) - توسط hakimalireza - ۱۳۹۱/۹/۱۱، ۲۱:۱۶:۳۰ عصر
عدم رفرش صفحه بعد از تشکر - توسط mosa1656 - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲، ۲۱:۴۰:۱۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان