۱۳۹۱/۹/۱۱، ۲۱:۱۶:۳۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۱/۹/۱۱، ۲۱:۳۱:۱۷ عصر، توسط hakimalireza.)
(۱۳۹۱/۹/۱۱، ۱۷:۵۹:۲۹ عصر)kabus نوشته است: با سلام خدمت کاربرای عزیز
یه مشکل اساسی که دارم باهاش اینه که دیگه ای جکس نیست و صفحه رفرش میشه . آیا قابلیت رو نداره و یا من جایی اشتباه داشتم ؟
با سپاس
درود
نه این افزونه از فناوری آجاکس استفاده می کنه مسلماً مشکل از شماست
قبلاً از افزونه سپاس (که جناب پارس ترجمه کرده بودند) استفاده می کردید؟
با سپاس
یا علی
تو قسمت کاربرانتون هم اطلاعات مربوط به سپاس/پسند نشون داد نمیشه مثلاً
http://www.khanoomgol.com/User-sima
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
shamsipour.ir


