۱۳۹۰/۱/۵، ۰۰:۱۲:۵۶ صبح
کسی نمی تونه کمک کنه ؟
|
آموزش نصب MyBB روی LocalHost لوکال هاست
|
|
۱۳۹۰/۱/۵، ۰۰:۱۲:۵۶ صبح
کسی نمی تونه کمک کنه ؟
۱۳۹۰/۱/۵، ۰۴:۲۹:۳۵ صبح
با سلام
شما از كدوم ورژن wamp استفاده مي كنيد ؟
۱۳۹۰/۱/۵، ۱۴:۰۰:۰۰ عصر
ورژن 2.1 دارم ...
۱۳۹۰/۱/۵، ۱۸:۳۴:۲۱ عصر
با سلام
ببيند منم همين مشكل رو داشتم , ورژن 1.7.4 رو نصب كردم درست شد لينك http://www.mirrorservice.org/sites/downl..._1.7.4.exe يا حق
۱۳۹۰/۱/۵، ۲۲:۱۸:۰۵ عصر
ممنون عزیز ، در اولین فرصت دانلودش می کنم ، یکم زیاده :d
حالا جدیدترینش 2.2 رو بگیرم درست نمی شه ؟
۱۳۹۰/۱/۶، ۰۴:۵۲:۳۰ صبح
نمیدونم والا من خودم خیلی گیر این بودم
من اون تست نکردم ! برای گیر آوردن همین ورژن 1.7.4 3,4 روز درگیر بودم !
۱۳۹۰/۲/۱۲، ۰۰:۴۹:۱۴ صبح
سلام من بعد از ساخت پایگاه داده طبق اموزشی کهخ قرار دادید با مشکل زیر مواجه میشم http://up.vatandownload.com/images/j3rpn...5l0q7z.jpg
۱۳۹۰/۲/۱۲، ۰۰:۵۱:۰۹ صبح
username رو root وارد کنید
۱۳۹۰/۲/۱۲، ۰۱:۱۳:۰۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۰/۲/۱۲، ۰۱:۲۰:۲۵ صبح، توسط hossein4276.)
ممنون نصب کردم ولی هر بار که میخوام جایی برم دوباره صفحه یوزر و پسورد میاد از ورژن 1.7.4 استفاده میکنم.
۱۳۹۰/۳/۱۱، ۱۲:۱۲:۵۰ عصر
سلام
من هنگام نصب روی لوکال با این اروری که دوستمون گفت روبرو میشم ![]() از آخرین ورژن Easy php استفاده می کنم شانس یعنی استفاده صحیح از موقعیتها در زندگی
-------------------------------------------------------------- سایت ما در زمینه طراحی و ساخت بازی های رایانه ای است پس اگر در این حرفه فعالیت دارید و یا تمایل به یادگیری و قصد ورود به این صنعت را دارید پیشنهاد میکنیم که به جمع خانواده هیرو بپیوندید تالار گفتگوی گروه بازی سازی هیرو |
|
|
| موضوعهای مشابه… | |||||
| موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
|
|
آموزش جامع نصب MYBB بر روی لوکال هاست به صورت تصویری | Amin Yaghubi | 22 | 17,526 |
۱۳۹۴/۷/۱۵، ۲۰:۴۵:۰۰ عصر آخرین ارسال: HOssE!N-B |
| [برای 1.6] آموزش جامع و کامل نصب مای بی بی بر روی لوکال هاست (Easy PHP) | M48D1 | 2 | 8,027 |
۱۳۹۱/۲/۲۵، ۱۳:۳۶:۲۷ عصر آخرین ارسال: HOssE!N-B |
|