۱۳۹۵/۸/۱۱، ۱۲:۰۲:۴۵ عصر
آخرین بستهی MyBB: نسخهی 1.8.27 MyBB منتشر شد
|
[برای ۱.۸] سپاس - Thanks
|
||||||||||||
|
۱۳۹۵/۸/۱۲، ۰۱:۱۵:۳۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۵/۸/۱۲، ۰۱:۱۶:۱۲ صبح، توسط hamzeh12hh.)
انجمن بنده هم با این پلاگین مشکلاتی داشت که بعد از بروزرسانی
ب نسخه جدیدتر مشکل برطرف شد... البته نمیدونم مشکل سایت شما هم همینه یا نه!!! منظورم بروزرسانی هسته بود...
۱۳۹۸/۵/۲۳، ۰۱:۲۲:۰۵ صبح
با سلام و احترام. من این پلاگین رو تازه نصب کردم.
چند روزی هست که فرومم از نسخه 1.6.10 به 1.8.12 ارتقا پیدا کرده و در حال حاضر مشکلی نداره. پلاگین سپاس هم نصب شد اما سپاس ها به خودی خود دیده نمیشن و فقط وقتی زیر پستی سپاس می زنم سپاس های قدیمی ظاهر میشن. همینجوری دیده نمیشن. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
۱۳۹۸/۵/۲۳، ۰۲:۱۴:۰۵ صبح
(۱۳۹۸/۵/۲۳، ۰۱:۲۲:۰۵ صبح)nedaariania نوشته است: با سلام و احترام. من این پلاگین رو تازه نصب کردم.بررسی کنید که در انتهای قالبهای postbit و postbit_classic خطوط زیر وجود داشته باشند: کد php: </div>{$post['thxdsp_inline']}
۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۰:۳۴:۵۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۰:۴۱:۴۸ صبح، توسط nedaariania.)
ممنونم از راهنماییتون
من خطوطی رو که فرمودید اضافه کردم اما مشکل همچنان وچود داره ![]() یک نکته ای که الان متوجه شدم اینه که وقتی از صفحه خارج میشم و بعدا دوباره به اون صفحه برمی گردم باز هم تشکرها حالت مخفی پیدا کردن و دیده نمیشن. یعنی بعد از اینکه با زدن کلید سپاس تشکرهای قدیمی نمایش داده میشن با رفرش کردن صفحه، دوباره مخفی میشن
۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۱:۰۲:۰۷ صبح
(۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۰:۳۴:۵۸ صبح)nedaariania نوشته است: ممنونم از راهنماییتوندر بخش: کنترل پتل مدیرکل » ابزار تعمیر و نگهداری » منوی سمت راست » بازشمارش سپاسها را اجرا کنید.
۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۱:۲۴:۴۸ صبح
(۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۱:۰۲:۰۷ صبح)Mohammad-Za نوشته است:(۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۰:۳۴:۵۸ صبح)nedaariania نوشته است: ممنونم از راهنماییتوندر بخش: متاسفانه اصلا بازشمارش سپاس ها ندارم. اعتبارها و اخطارها دارم اما سپاس ها رو ندارم
۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۱:۳۸:۵۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۱:۴۲:۱۱ صبح، توسط Mohammad-Za.)
(۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۱:۲۴:۴۸ صبح)nedaariania نوشته است:(۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۱:۰۲:۰۷ صبح)Mohammad-Za نوشته است:(۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۰:۳۴:۵۸ صبح)nedaariania نوشته است: ممنونم از راهنماییتوندر بخش: مطابق تصویر زیر باید باشد: اگر وجود نداشت، پلاگین را یک مرتبه غیرفعال (نه حذف) و مجدداً فعال کنید. اگر باز هم وجود نداشت، از بخش کنترل پنل مدیرکل » کاربران و گروهها » دسترسیهای گروه » گروه مورد نظر (احتمالاً مدیرکل) » ابزار تعمیر و نگهداری » گزینهی بتواند سپاسها را بازشمارش کند؟ را بر روی بله قرار دهید.
۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۲:۱۳:۲۶ عصر
ممنونم از راهنماییهاتون
پلاگین رو غیر فعال و فعال کردم و بازشمارش سپاس ها اومد. بازشمارش شمارند ارسال ها و سپاس ها در اون قرار داشت که هر دو هم انجام شد. در بخش دسترسی های مدیرکل در ابزار تعمیر و نگهداری هم گزینه بتواند سپاس ها را بازشمارش کند روی بله قرار گرفت. اما همچنان سپاس ها دیده نمیشن
۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۳:۲۲:۴۶ عصر
(۱۳۹۸/۵/۲۳، ۱۲:۱۳:۲۶ عصر)nedaariania نوشته است: ممنونم از راهنماییهاتون1. ابتدا مسیر زیر را دنبال کنید: ابزار تعمیر و نگهداری » بهینهسازی بانک اطلاعاتی » انتخاب همه » بهینهسازی جدولهای انتخاب شده 2. اگر مشکل حل نشد، فایل اصلی پلاگین در مسیر: inc/plugins/thx.php را با فایل زیر جایگزین کنید.
thx.php (اندازه: 25.89 KB / تعداد دفعات دریافت: 1)
3. اگر باز هم مشکل حل نشد، کدهای موجود در: قالبها و پوسته » قالبهای سراسری » thanks_postbit_outline را در اینجا قرار دهید تا بررسی کنم.
| ||||||||||||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان




