مرجع پارسی MyBB
مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html)
+---- انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-49.html)
+---- موضوع: مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار (/thread-1043.html)



مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار - amirpcp30 - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱

سلام
من این پلاگین رو نصب کردن اما 3 تا اواتار نشون میده باید چیکارش کنم؟
http://community.mybbiran.com/thread-1039-post-4295.html#pid4295
یک متغیر هم بود که می بایست حذف بشه و وقتی حذف کردم 2 تا اواتار میومد
باید چیکار کنم؟
این پلاگین برای آفلاین بودن و آنلاین بودنه اما می خواستم بدونم میشه این رو یک کاری کرد که برطبق مدیر بودن یا کاربر بودن رنگ عوض کنه؟
چنین پلاگینی وجود داره؟
باتشکر


RE: مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار - ZEUS - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱

جستجو!
http://community.mybbiran.com/thread-1041-post-4307.html#pid4307


RE: مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار - Pars - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱

http://community.mybbiran.com/thread-1041-post-4307.html#pid4307