![]() |
|
مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html) +---- انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-49.html) +---- موضوع: مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار (/thread-1043.html) |
مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار - amirpcp30 - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ سلام من این پلاگین رو نصب کردن اما 3 تا اواتار نشون میده باید چیکارش کنم؟ http://community.mybbiran.com/thread-1039-post-4295.html#pid4295 یک متغیر هم بود که می بایست حذف بشه و وقتی حذف کردم 2 تا اواتار میومد باید چیکار کنم؟ این پلاگین برای آفلاین بودن و آنلاین بودنه اما می خواستم بدونم میشه این رو یک کاری کرد که برطبق مدیر بودن یا کاربر بودن رنگ عوض کنه؟ چنین پلاگینی وجود داره؟ باتشکر RE: مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار - ZEUS - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ جستجو! http://community.mybbiran.com/thread-1041-post-4307.html#pid4307 RE: مشکل در قالب کادر دار کردن آواتار - Pars - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ http://community.mybbiran.com/thread-1041-post-4307.html#pid4307 |