![]() |
|
دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html) +--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html) +---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.4 (https://community.mybbiran.com/forum-7.html) +----- انجمن: پلاگین های MyBB 1.4 (https://community.mybbiran.com/forum-6.html) +------ انجمن: صفحه اصلی (https://community.mybbiran.com/forum-16.html) +------ موضوع: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها (/thread-1919.html) |
RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - sopelboy - ۱۳۹۰/۴/۱۰ داداش مگه چند جور راه واسه آپ كردن داريم ديگه؟ من درست آپ كردم! اصلا پاكشم كردم فايل زبان را ، بازم همين ارور راميده
RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - khp - ۱۳۹۰/۴/۱۰ درود هنوز هم همین ارور رو میده ؟؟ واقعا عجیبه ! چون میگه اصلا فایل زبان وجود نداره !!!!! RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - sopelboy - ۱۳۹۰/۴/۱۰ بله دوست خوبم هر وقت فعالش كنم همين ارور را ميده! اما چون سايتم ماله مردم شهرمه نميتونم فعالش كنم تا ببيني! لطفا هر وقت آنلاين هستي يه پي ام خصوص بده يا تو ياهو بو تا عالش كنم و ببيني!
RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - numb11 - ۱۳۹۰/۴/۱۱ راهی هست اون قسمت از انجمنی رو که میخوام نشون نده ؟؟؟ مثلاً بخش مقاله رو نشون نشده موقع گذاشتن مطلب جدید نشونش میده RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - numb11 - ۱۳۹۰/۴/۱۲ سلام ببخشید این پلاگین دوتا نمایش داده میشه یعنی دوتا آخرین ارسالی ها دارم 5 بار فعال و غیر فعال کردم 3 بار پاک کردم دوباره ریختم ولی بازم به همین شکل هست RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - M48D1 - ۱۳۹۰/۴/۱۳ برای این منظور باید بری توی قالب بعد بری توی Header بعدش باید متغیر {repost$} رو از دو تا به یکی تبدیل کنی و یکش رو پاک کنی RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - Cancer9003 - ۱۳۹۰/۴/۱۳ متغیرش رو باید از هدر حذف کنید. header templates>header RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - numb11 - ۱۳۹۰/۴/۱۳ (۱۳۹۰/۴/۱۳، ۰۰:۱۰:۵۳ صبح)M48D1 نوشته است: برای این منظور باید بری توی قالب بعد بری توی Header بعدش باید متغیر {repost$} رو از دو تا به یکی تبدیل کنی و یکش رو پاک کنی دوست گلم مچکر درست شد . بزرگواری کردین . RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - ali-farahani - ۱۳۹۰/۴/۲۲ سلام یک درخواست از آقا حامد داداش نام کاربری من رو توی سایتت تایید کن من امکان دانلود ندارم هنوز حساب کاربری من فعال نیست زحمتش رو بکش نام کاربر من = ali-farahani ---------------------------------------------------------------------------- دوستانی که دنلود کردن زحمت می کشیدند حداقل پیوست می کردند تا اینقدر این ور اونور نریم ما . ممنون خدانگهدار آقا حامد یادت نره ok . RE: دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها - yaser0421 - ۱۳۹۰/۴/۲۳ اقا مارم فعال کن YASER0421 ![]() وقتی ایمیل کار نمیکنه چرا حذفش نمیکینی؟
|